Verkopen begint pas als de klant JA zegt

Verkopen begint pas als de klant 'ja' zegt

/
Verkopen begint pas als de klant JA zegt
“Verkopen begint pas als de klant 'nee' zegt” is een veelgebruikt mantra van zelfbenoemde verkoopexperts waarmee zij al heel wat schade hebben aangericht. Het is een groot misverstand. Verkopen begint namelijk pas als de klant 'ja' zegt.
GA VERDER
21 augustus 2017
customer experience

Hoe lang laat jij je klant wachten?

/
customer experience
Als je wel eens hebt staan wachten op de Wegenwacht, ken je het gevoel: de twijfel die je na een tijdje wachten bekruipt. Na een poosje denk je: “Ze komen toch nog wel? Ze zullen mijn melding toch wel hebben doorgegeven? Zal ik voor de zekerheid even opnieuw bellen? Hoe lang sta ik hier al niet?!”
GA VERDER
7 juli 2017

The Healing Power of Listening in Business & Relationships

/
When I think of the female leaders I have known in my life, the first person I think of is my mother. She was a leader and she was successful. She ran our family, day in day out, 7 days a week, 24 hours a day. She also succeeded in managing me. That’s what I call successful!
GA VERDER
31 januari 2017

Waarom je klanten soms jokken

/
“Zal ik je ’s wat vertellen?”, vroeg Rob mij. “Nou, graag”, zei ik. Rob vertelde mij over een gesprek dat hij de avond ervoor had met zijn vrouw. Het gesprek ging over de Apple MacBook die hij wilde kopen.
GA VERDER
30 januari 2017

"Aandacht is het grootste dat je kunt geven."

/
Rob Eijsermans (Bex*communicatie) en Frans Reichardt in gesprek over aandacht geven en luisteren. Enkele quotes: “Verkopers kunnen niet open luisteren”, “Klanten jokken” en “Geen aandacht geven is catastrofaal”.
GA VERDER
23 januari 2017

Stem op de Partij voor de Installateurs!

/
Splinterpartijen zijn helemaal hot en daarom lanceer ik met trots een nieuwe politieke partij: de PvdI, de Partij voor de Installateurs. Met de PvdI zit iedereen er straks weer warmpjes bij.
GA VERDER
16 januari 2017

Een briljante klantervaring & een bitter bakkie pleur

/
Mijmeren over memorabele klantervaringen. Iedereen kan het. Zowel over positieve als over negatieve ervaringen. Even los van de emoties die hierbij om de hoek komen kijken, is er altijd één gemene deler: je kunt ervan leren!
GA VERDER
6 januari 2017

Teveel klanten? Hier zijn 13 gouden tips om van je klanten af te komen!

/
Veel ondernemers zagen in 2016 hun omzet stijgen. In 2017 ga je het waarschijnlijk nóg drukker krijgen. De oorzaak is duidelijk: klanten. Vooral blije klanten. Als je er daar teveel van hebt en daar paal en perk aan wilt stellen, volgen hier 13 gouden tips.
GA VERDER
3 januari 2017

'Nobody buys from a clown'

/
The director of an Amsterdam ad agency once taught me that you should never use humour in communicating with your customers. "Humour doesn’t work", he said, “because nobody buys from a clown”.
GA VERDER
7 november 2016

'Niemand koopt van een clown'

/
Van de directeur van een Amsterdams reclamebureau leerde ik ooit dat je in de communicatie met je klanten geen humor moet gebruiken. “Humor werkt niet”, zo zei hij. Want “niemand koopt van een clown”. Hiermee citeerde hij Claude Hopkins, een Amerikaans reclame-icoon en auteur van ‘Scientific Advertising’ (1923)...
GA VERDER
27 oktober 2016