Woman listening

The Healing Power of Listening in Business & Relationships

/
Woman listening
When I think of the female leaders I have known in my life, the first person I think of is my mother. She was a leader and she was successful. She ran our family, day in day out, 7 days a week, 24 hours a day. She also succeeded in managing me. That’s what I call successful!
GA VERDER
31 januari 2017
pinocchio1-vierkant

Waarom je klanten soms jokken

/
pinocchio1-vierkant
“Zal ik je ’s wat vertellen?”, vroeg Rob mij. “Nou, graag”,…
GA VERDER
30 januari 2017
Aandacht

"Aandacht is het grootste dat je kunt geven."

/
Aandacht
Rob Eijsermans (Bex*communicatie) en Frans Reichardt in gesprek over aandacht geven en luisteren. Enkele quotes: “Verkopers kunnen niet open luisteren”, “Klanten jokken” en “Geen aandacht geven is catastrofaal”.
GA VERDER
23 januari 2017
Meer leiding

Stem op de Partij voor de Installateurs!

/
Meer leiding
Splinterpartijen zijn helemaal hot en daarom lanceer ik met trots een nieuwe politieke partij: de PvdI, de Partij voor de Installateurs. Met de PvdI zit iedereen er straks weer warmpjes bij.
GA VERDER
16 januari 2017
Leesbril

Een briljante klantervaring & een bitter bakkie pleur

/
Leesbril
Mijmeren over memorabele klantervaringen. Iedereen kan het. Zowel over positieve als over negatieve ervaringen. Even los van de emoties die hierbij om de hoek komen kijken, is er altijd één gemene deler: je kunt ervan leren!
GA VERDER
6 januari 2017
Sorry we're closed

Teveel klanten? Hier zijn 13 gouden tips om van je klanten af te komen!

/
Sorry we're closed
Veel ondernemers zagen in 2016 hun omzet stijgen. In 2017 ga je het waarschijnlijk nóg drukker krijgen. De oorzaak is duidelijk: klanten. Vooral blije klanten. Als je er daar teveel van hebt en daar paal en perk aan wilt stellen, volgen hier 13 gouden tips.
GA VERDER
3 januari 2017
Niemand_koopt_van_een_clown

'Nobody buys from a clown'

/
Niemand_koopt_van_een_clown
The director of an Amsterdam ad agency once taught me that you should never use humour in communicating with your customers. "Humour doesn’t work", he said, “because nobody buys from a clown”.
GA VERDER
7 november 2016
Niemand_koopt_van_een_clown

'Niemand koopt van een clown'

/
Niemand_koopt_van_een_clown
Van de directeur van een Amsterdams reclamebureau leerde ik ooit dat je in de communicatie met je klanten geen humor moet gebruiken. “Humor werkt niet”, zo zei hij. Want “niemand koopt van een clown”. Hiermee citeerde hij Claude Hopkins, een Amerikaans reclame-icoon en auteur van ‘Scientific Advertising’ (1923)...
GA VERDER
27 oktober 2016
Lieve_Delta_Lloyd.001

Lieve Delta Lloyd

/
Lieve_Delta_Lloyd.001
Lieve Delta Lloyd, Gisteren hoorde ik dat NN Group jou wil overnemen. Een jaar of zes geleden werd ik klant bij je. Op advies van mijn bank sloot ik bij jou een verzekeringspakket met vier verzekeringen: inboedel...
GA VERDER
6 oktober 2016
cookie

Lieve DekaMarkt

/
cookie
Lieve DekaMarkt, Vorige week kocht ik in uw winkel aan de Prinsenstraat in Zaandam een pak ‘SUPER GEVULDE KOEK’ (inhoud: 4 stuks). Deze ‘roomboterkoek met amandelspijs’ is één van mijn kleine ondeugden. De vermelding op de verpakking...
GA VERDER
28 juni 2016